ADWORDS

קידום ממומן בגוגל

קידום בגוגל – מהו קידום ממומן בגוגל?

קידום ממומן בגוגל מתבצע בשיטת PPC – pay per click. או בעברית – תשלום לפי הקלקה.

מנוע החיפוש של גוגל מאפשר לספק נתונים על כמות החיפושים החודשית של ביטוי מסויים בגוגל.

במידה והשירות \ העסק שלכם מחופש על ידי הגולשים בגוגל, קידום ממומן יעזור לכם להופיע ולהציע את השירות שלכם לגולשים הרלוונטיים.

ללא קידום ממומן או קידום אורגני הסיכויים שימצא אתכם בגוגל מאוד נמוכים ואף שואפים לאפס.

קידום ממומן בגוגל

ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני

קידום ממומן הוא קידום שמציע לגולשים להקליק על מודעות בגוגל שעליהן יש תווית שמציינת שזהו תוכן דהוא בעצם מודעה ממומנת.

וזה נראה כך:

לעומת זאת קידום אורגני נראה כך:

מודעה ממומנת בגוגל

מה שמופיע עם חצים ירוקים אלו תוצאות אורגניות, לפחות בתיאוריה, בפועל גם התוכן שמופיע מתחת למודעות הוא תוכן שמקודם על ידי מקדמי אתרים, גם "קידום אורגני" הוא למעשה שירות שמשלמים עליו.

אז איך עובד קידום ממומן?

בואו ניקח דוגמא.

עסק שמספק שירותי הסרת שיער בלייזר.

מחקר קטן בגוגל מראה את מספר החיפושים החודשי הממוצע שגולשים מחפשים בגוגל "הסרת שיער בלייזר".

תוצאת חיפוש בגוגל

4,400 גולשים מחפשים "הסרת שיער בלייזר בחודש".

מה שמראה כי יש נפח חיפוש שמצדיק להקים חשבון פרסום בגוגל ולהתחיל להזרים לקוחות,

לאחר שהגולש מקליק על המודעה הממומנת הוא מגיע לאתר או לדף נחיתה מעוצב ומשם התקשורת שלו היא כבר באופן ישיר מול בית העסק.

התפקיד של מנהל שיווק דיגיטלי

התפקיד שלנו הוא קודם כל לוודא שיש לכם אתר אינטרנט או דף נחיתה שנראים מעולה.

הסיבה היא מאוד הגיונית, גם אם נזרים לאתר שלכם את הקהל הכי רלוונטי בעולם למוצר או השירות שאתם מוכרים,

אם האתר לא נראה טוב או מזמין, הכסף פשוט יילך לפח.

לכן עצה שלנו, אל תתחילו בקידום ממומן אם אין בבעלותכם אתר חדיש, מהיר ומזמין.

אגב, אתר איטי מייקר את עלויות הפרסום באופן ישיר.

גוגל נותנת ציון איכות לכל אתר בהתאם למספר פרמטרים וביניהם גם מהירות האתר.

לפי הציון שלכם תקבע העלות שתשלמו עבור כל קליק על מודעה, וגם בהתאם לתחרותיות והצעות המחיר של המתחרים.

בעצם קידום ממומן הוא סוג של מכירה פומבית, מי שמציע מחיר יותר גבוה על כל קליק הוא זה שיופיע למעלה.

עם זאת, לגוגל חשוב לספק תוכן איכותי לגולשים, אל תשכחו שזוהי המהות של מנוע חיפוש.

לכן, שילוב של תוכן איכותי עם אתר מהיר והצעת מחיר אטרקטיבית תניב את התוצאות הטובות ביותר.

בדוגמא שראינו העלות לכל קליק על מודעה שמפרסמת "הסרת שיער בלייזר" נעה בין 2.5 ש"ח ל 14.61 למקום הראשון.

מחיר פרסום בגוגל

התפקיד של מנהלי הקמפיינים שלנו הוא לוודא שמגיעים אליכם לקוחות במחיר האטרקטיבי ביותר.

לכן אנחנו נדאג שציון האיכות שלכם יהיה טוב, ונדאג למדוד ולדעת כאשר לקוח יוצר אתכם קשר דרך הקמפיינים שאנחנו מנהלים לכם.

ככה גם לנו וגם לכם ברור שההשקעה שווה והתוצאות מקדמות את העסק \ השירות שלכם למקום הרצוי.

מה התקציב צריך להשקיע?

אם להיות כנים זו שאלה שקשה לענות עליה ונסביר:

נניח שכל גולש שמגיע לאתר שלכם קונה מכם משהו או משלם עבור שירות.

במצב כזה הייתם מוכנים להשקיע יחסית סכום נכבד עבור כל קונה.

אבל מה קורה במצב בו אחד לעשר גולשים הוא לקוח שמשלם לכם?

במצב הזה גם אם השקעתם יחסית מעט יש כאן פרמטר שהוא סכום מצטבר.

מה שאנחנו אומרים בשורה התחתונה הוא שזה תלוי בהרבה גורמים.

אבל בכל זאת בואו נעשה חישוב תיאורטי פשוט.

נחזור לדוגמא הקודמת, נגיד שהאתר של בעל העסק ממש נראה מעולה.

וגם הביקורות שמופיעות באתר הן ממש איכותיות וטובות.

וכל גולש שלישי שגולש באתר יוצר קשר טלפוני או מייל.

ועל כל שלושה שיוצרים קשר אחד משלם בפועל וסוגר עסקה.

זאת אומרת שאם עלות לקליק על מודעה היא בערך 14 ש"ח כפי שראינו קודם.

אנחנו זקוקים ל 9 קליקים על מודעה לייצר מכירה מניבה לעסק.

9 כפול 14 = 126 ש"ח, זוהי העלות התיאורטית עבור לקוח משלם.

אם אתה כבעל העסק מעוניין ב 20 לקוחות בחודש תצטרך תקציב של 126 כפול עשרים.

המחיר לא כולל הוצאות של ניהול הקמפיינים, אלא זהו התקציב שמשלמים לגוגל עבור הצגת המודעות.

כל בעל עסק צריך לחשב בעצמו מה הסכום שהוא מוכן להשקיע עבור לקוח משלם, ולפי התחשיב שעשינו

אפשר להבין אם שווה לפרסם בגוגל או לא, כמובן שככל שאתם מציעים שירות יקר יותר או תחרותי יותר,

כך העלויות שלכם יעלו בהתאם, עורך דין לא משלם את העלות לקליק כמו אינסטלטור למשל.

היתרונות שלנו כשאנחנו מקימים קמפיין קידום  ממומן בגוגל:

אנחנו נדאג שהקמפיין שלכם יופיע בתוצאות ראשונות שיניבו פניות ויגדילו הכנסות.
אופטימיזציה (מעקב ושיפור) על בסיס יומי.
לספק מקסימום פניות במינימום עלות בהתאם לתחרות בשוק.
יש לכם עם מי לדבר – אנחנו זמינים תמיד לתת לכם שירות איכותי ולהתייחס לשאלות והצעות.
נספק לכם שירותים רק אם נדע בבירור שהמוצרים שלכם מתאימים לגוגל ושנגדיל לכם את ההכנסות.
אנחנו חברה קטנה ומשפחתית ומשקיעים את הזמן הנדרש לקבלת תוצאות בשטח.

אז קחו טיפ מאיתנו – אל תיבהלו מהמחיר! תיבהלו אם אין תוצאות בשטח.
מניסיון שלנו הלקוחות מעלים את התקציב מחודש לחודש ואת ההכנסה בהתאם.
מעוניינים לראות תוצאות והגדלת מכירות?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם.

נשמח להכיר

הבלוג שלנו

שיווק דיגיטלי

מאמרים וטיפים

תכנים וכלים שיעזרו לכם לקדם את העסק שלכם ולהתקדם לעבר היעדים

תפריט נגישות