ECOM

חנות אינטרנטית
הקמה ניהול ושיווק

חנות וירטואלית

אם אתם בעלי עסקים שמוכרים מוצרים פיזיים, או כאלו שמתעניינים בעולם המכירות און ליין, הגעתם למקום הנכון.

השנים 2018 – 2020 היו מקפצה גדולה מאוד לסוחרים בעולם האון ליין,

מאז תקופת הקורונה חנות אינטרנטית זה כבר עניין של חובה שיהיה.

העסקים שהחכימו לפני הקורונה ובנו חנות וירטואלית,

פשוט קצרו את הפירות וחלקם שרדו את המפלה הכלכלית בזכות החנות.

שניה לפני שנעמיק, בואו נדבר על האופציות הקיימות – היותר רלוונטיות למסחר און ליין.

 

בניית חנות וירטואלית

היום ישנם המון אופציות להקמת חנות וירטואלית.

בין האופציות הקיימות:

  • שופיפיי
  • ווקומרס
  • וויקס
  • מג'נטו

ועוד פלטפורמות פחות מפורסמות.

גם הנושא של דרופשיפינג מאוד צבר תאוצה בשנים האחרונות, וישנם

לא מעט כאלו שמוכרים קורסים בנושא.

 

אז מה לבחור עבור אתר מכירות?

הבחירה היא יחס ישיר של יכולת ההשקעה הכספית שלכם, והרצון שלכם להתברג בשוק לאורך זמן.

אם אתם עסק פיזי שמוכר ועובד טוב או מותג מצליח, ללא ספק תבחרו בהכי טוב שאפשר, גם ברמה הטכנית וברמה העיצובית.

בניית אתר מתחלקת ל 2 חלקים עיקריים – הצד התכנותי הטכני והצד הקריאטיבי – העיצוב וחוויית המשתמש.

אם תבחרו להשקיע באתר איכותי ומעוצב, התוצאה הישירה שלכם תיהיה אחוז המרה גבוה וטוב.

כלומר, סביר להניח שיותר מבקרים גם יהפכו ללקוחות משלמים בסופו של דבר.

לכן בהסתכלות לטווח ארוך, גם אם מדובר בהפרש של כמה אלפי שקלים בודדים שיושקעו בעיצוב,

ההשקעה משתלמת כי מחזירה את עצמה בגדול ואף חוסכת לכם בהוצאות ובמאמץ יתר של הקמפיינים הממומנים.

אתר שהוא טוב ברמה הטכנית יכל להעניק לכם יתרון במיקומים שלכם במנוע החיפוש ויזרים לכם תנועה אורגנית..

במידה ואתם מחפשים לעשות "כסף קל" ואתם לא מותג, אז תשקלו לסחור בפלטפורמות קיימות כמו אמזון ואיביי למשל.

תזכרו – אין דבר כזה הכנסה פאסיבית, זה אחלה סלוגן למכור חלומות, בפועל מסחר אלקטרוני דורש המון עשיה וזמן.

נכון שאפשר להגיע לתוצאות מדהימות ואף להסתדר בחיים, אבל היום הסוד הוא מוצרים ייחודיים.

אם תפעלו לבד על בסיס קורסים כאלו ואחרים ללא אנשי מקצוע מנוסים, מהר מאוד תמצאו את עצמכם

קורבן של זיופים סינים תקועים עם סחורה של מאות אלפי דולרים, ותאמינו לנו זה לא סיפור אגדות זה קורה המון.

 

מה היא העלות של הקמת חנות אינטרנטית?

חשוב שתדעו שחנות אינטרנטית היא לא מוצר זול!

תכניסו את זה לראש, זהו עסק לכל דבר ודורש תשומת לב רבה.

אנחנו יכולים להעיד על לא מעט לקוחות שהגיעו אלינו אחרי שנפלו בשבי של מחיר זול.

בפועל הם שילמו מחיר מאוד גבוה על אתרים שלא הניבו אפילו שקל.

מצד שני , הערך שאתם מקבלים מול ההשקעה הוא עצום.

דבר ראשון מי שקונה מכם באוף ליין ( בחנות הפיזית או מפה לאוזן ) ייחפש אתכם ויחזור לקנות בחנות האינטרנטית.

לכן חשוב שתקיימו פגישה עם איש המקצוע שבונה לכם את האתר ותרגישו אם יש חיבור.

אם הוא מבין את המותג שלכם, אם הוא שואל מספיק על קהל היעד שלכם.

כי לבנות אתר כל אחד יכול – גם אתם אם ממש תנסו..

אבל לבנות אתר מצליח שמביא תוצאות.. זה כבר סיפור אחר לגמרי.

בניית האתר היא רק השלב הראשון במסע של חנות אינטרנטית, לאחר שקיימת חנות

שבנויה בצורה טכנית טובה ובעיצוב שמתאים למותג והמוצרים ומזמין את הגולשים לרכישה רק אז

מתחילה העבודה האמיתית – השיווק והפרסום של החנות וביצוע מעקב ומדידה של נקודות החוזק והחולשה בחנות.

זה יכול להיות האופן בו מוצגים המוצרים ( כמו דיספליי של חנות רגילה ), דרך פרמטרים כמו עלויות שילוח וכדומה.

וכאן אנחנו חורטים על דגלנו את המקצועיות והכוח שלנו לרוץ לאורך זמן עם לקוח חדש.

אנחנו רואים בחנות רק קרש קפיצה עבור הלקוח, מבחינתנו אם הלקוח ירגיש בטוח כשהוא ייראה שהחנות

היא חנות מניבה, אז הוא יהיה מוכן להשקיע את התקציבים הנכונים לבניית מותג אינטרנטי מצליח.

ומשם הדרך למותג חזק שיכול לפעול גם בפלטפורמות כמו אמזון ולהוציא עשרות אלפי דולרים על

פרסום בחודש ( כן כן עשרות אלפי דולרים.. זו לא המצאה זה ממש קורה בפועל ) הוא לא רחוק בכלל.

אנחנו יכולים לומר שניהלנו חשבונות שמייצרים חצי מיליון דולר בחודש מחזור.

האימרה הזאת שבמסחר און ליין אפשר להתעשר – היא לא אגדה.

האימרה שאפשר לעשות את זה מהר בקלות וללא השקעה מרובה – היא שקר גס.

 

מה משפיע על העלות?

  • מיתוג – על מנת ליצור רושם ראשוני של "ואוו" אצל הגולש האתר חייב להיות מרשים ומעוצב, מעבר לכך אתר מעוצב יעזור לכם בהפכית הגולש ללקוח משלם וגם ייצור בידול של האתר שלכם מול המתחרים, לרוב הגולשים מבקרים במספר אתרים ומשווים את האתר שלכם למתחרים.
  • שימוש במדיה – אתר מעוצב לא שווה כלום בלי איכות גבוהה של מדיה – הכוונה היא לתמונות של המוצרים שלכם ווידאו, עליכם לוודא שהמוצרים שלכם מצולמים על רקע לבן ובצורה שהכי מחמיאה למוצר.
  • שיווק ופרסום – בפועל הוצאות הפרסום הם ההוצאות הכי גדולות של חנות אינטרנטית, לכן חשוב שתבינו שזו השקעה לטווח ארוך, ואם יש לכם רק כסף להקים חנות אז אל תקימו, אם היה לכם כסף מזומן לקנות מררצדס הייתם קונים? ואז מה הייתם עושים עם העלויות הנלוות? ביטוחים גבוהים, דלק וכד'? – סביר להניח שלא הייתם יכולים להחזיק את הרכב, זה בדיוק ככה בחנות אינטרנטית.

 

שורה תחתונה

היעד בעסק אינטרנטי הוא אחד ויחיד – להגיע כמה שיותר לתוצאות ולמכירות והכי חשוב לרווחיות, העובדה שאתם מוכרים לא מעידה על כך שאתם מרוויחים!

הרווח הוא נגזרת של מספר פרמטרים, המחיר של המוצר פחות עלות המוצר, השילוח, הפרסום, המיסים.. ורק אז נשאר רווח נקי.

לכן אנחנו ממליצים לכם להשקיע את המקסימום שאפשר על מנת להקים חנות אינטרנטית איכותית עם בעלי מקצוע מנוסים.

 

רוצים שנקים לכם אפיק מכירה און ליין?

בואו ניפגש, נכיר אתכם, נבין את המוצר והמותג, ויחד נבנה נוכחות אינטרנטית מנצחת.

נשמח להכיר

הבלוג שלנו

שיווק דיגיטלי

מאמרים וטיפים

תכנים וכלים שיעזרו לכם לקדם את העסק שלכם ולהתקדם לעבר היעדים